tisdag 31 mars 2009

Tisdagsvägning

Jag har alltid haft tisdagar som min vägningsdag och sist för kanske två veckor sen när jag ställde mig på vågen hade jag gått upp 2kg på en vecka. Jag blev superbesviken för jag hade verkligen skött mig.

Ja, jag vet, det finns säkert en massa bra logiska förklaringar till det men jag blev ändå rätt deppig. Men imorse hoppade jag upp på vågen igen....

Dagens vikt 31/3 : 89,1 kg


Efter förra veckan då jag var halvkass så mår jag bättre nu och känner att energin börjar komma tillbaka. Nu ska jag börja skriva ner noga vad jag äter under en dag för att få bra koll på mig själv igen. Det blir dock ingen träning för mig den här veckan p.g.a ryggen. Jag får bara promenixa en massa. Igår kom jag upp i 13.858 steg får se om jag kan slå det idag....

Nu ska jag snart äta frukost, idag blir det kesella med hallon med hemmagjord müsli.

Inga kommentarer: