söndag 8 mars 2009

Söndagmorgon

Sitter hemma hos föräldrarna å tittar ut genom fönstret. Snöblandat regn öser ner å jag som sett framemot en morgonpromenix, jag vet "de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" men hmmm......de lutar nog åt att jag hoppas på bättre väder lite senare idag.

Nu får jag istället se framemot en god frukost. När jag handlade igår låg de jordgubbar å ananas vid fruktdisken å jag fick sån sommarfeeling å kunde inte låta bli å köpa lite. Så nu blir det fruktsallad på jordgubbar, ananas och melon med en klick keso mmmm....mums.



Mina planer för dagen är att en promenix med Malin och sedan ska jag ut till Backaplan på byxjakt. Åker till Sälen på onsdag å upptäcker att mina vinterbyxor är alldeles för stora. Använde de senast för ett år sedan å de har ju som sagt hänt en del sen dess -30kg.
Så nu ska jag göra mig iordning å ge mig iväg på byxjakt.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ja, tänk så lite man vet om varandra. Vad kul att även du har en blogg. Vi ses flera gånger irl och i cyberrymden. Lycka till med byxjakten!! Kram