tisdag 31 mars 2009

Hurtbullen

Idag har det flutit på bra när det gäller maten. Känner att jag haft mycket energi och ork vilket nog till viss del beror på att jag har ätit ordentligt å regelbundet samt att ryggen känts lite bättre. Jag har också vart riktigt hurtig idag, hunnit med promenad på min rast, storhandlat och lagat en massa matlådor. Kvällen är ju inte slut än och jag håller just nu på att springa upp och ner till tvättstugan, bra att samla på sig lite extra steg.
Maria på jobbet bjöd mig på supergott bröd som hon bakat "Hurtbullen" heter det och det är ju precis så jag känner mig idag. Jag ska nog ta och gå å baka det nu, när jag ändå verkar ha fullt med energi.

Dagens matintag
Frukost: Kesella med hallon och müsli
Lunch: Ugnsbakad lax med wokgrönsaker
Mellanmål: Smoothie med en näve nötter
Mellanmål: Frukt och mandlar
Middag: Kycklinggryta med ugnsrostade grönskaer och sallad

Inga kommentarer: