måndag 16 mars 2009

Fulltecknad vecka

Hmmm..varje dag den här veckan kommer jag gå hemifrån runt 07.00 och vara hemma vid 20 tiden. Tyvärr kommer det bli sisådär med min mat den här veckan. Frysen är tomm och jag hinner inte laga mat, så det blir till att göra det bästa... Imorgon är det dags för vägning igen ska bli spännande, det känns som jag borde gått ner nåt med tanke på att förra veckan flöt på bra och i helgen har det vart full aktivitet....

Min träning är i allafall inbokad för veckan:

Måndag: Promenad 30-40min

Tisdag: Träna styrka + core

Onsdag: Promenad

Torsdag: vila ( bowla med några tjejkompisar, det kanske kan räknas som lite träning för armarna)

Fredag: Styrka

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Sara! Önskar dig en go helg! Hopps du nu slipper din huvudvärk i alla fall i två dagar. Själv ska jag på sparesan som Fritidsföreningen anordnar. Jag åker med AnneLie, Yvonne, Petra och Linda på Morän. Ska bli så skönt!

Anonym sa...

Hej! Hoppas du haft en go helg! Jag har haft en skön och kul helg. Vi ses imorgon