måndag 16 mars 2009

Hemma igen...

Jag har verkligen haft en superhelg med en massa härlig skidåkning, god mat å trevligt sällskap. Jag förstår inte varför jag inte provat längdåkning tidigare, det var ju jättekul. Man känner att man verkligen tar ut sig på ett skönt sätt. Kroppen var sådär härligt mör å jag hittade en massa nya muskler:)Vädret var underbart 1-3minus grader, halvklart två dagar å två dagar med strålande sol, perfekt för skidåkning.

Första dan började jag med lite mjukstart 2km, sen ökade jag på 5 km å sista dan blev det 10,2km. Milen var helt klart mysigast, efter halva sträckan gjorde man en avstickare in i skogen till en liten fäbod där de serverade våfflor å varm chocklad mmm...supergott. Jag ville inte åka hem. Som tur är så har jag redan påsken i Sälen inbokad (ska bara övetala N till å följa med)

Inga kommentarer: