torsdag 26 mars 2009

Nya tag

Har inte skrivit mycket på sista tiden är inne i en liten svacka just nu. Ingenting funkar när de gäller varken mat eller träning. Mycket beror på att jag inte mått så bra sista veckorna, har kännt mig sliten å trött, sover inte många timmar på natten å vaknar med värsta spänningshuvudvärken som håller i sig hela dan och värk i ryggen. De senaste dagarna har jag oxå börjat blöda näsblod huxflux, hänger nog ihop med för lite sömn. Jag börjar oxå falla tillbaka till mina gamla vanor igen å äter skitmat å orkar inte komma igång med träningen. I morse låg jag å tänkte på min viktresa å börjar känna att jag håller på å tappa fokus å håller på att falla tillbaka till ruta 1 igen men jag säger en sak JAG SKA ALDRIG MERA TILLBAKA DIT.
Nu jävlar får de va nog....

Så igår var jag hos min kiropraktor å de första hon säger när hon tar i min rygg är -har du ofta ont i huvudet? Det kan jag förstå så sne å stel som du är!
Så efter ett besök hos henne känner jag mig nu som om jag blivit överkörd av en ångvält...med andra ord helt mörbultad i kroppen. Ska tillbaks om en vecka igen. Ska även boka in lite masagetider hos en massör hon rekommenderade som ska va grym på just spänningshuvudvärk.

Nu ska jag sätta mig å planera lite olika bra matlådor som jag ska laga i helgen....nån som har nått bra förslag....

Tack N för att du tjatar lite på mig, behöver de nu...

Inga kommentarer: