fredag 27 mars 2009

En bra start på dagen...

Vaknade vid femtiden i morse av värk i axlarna. Iingen idé å ligga kvar i sängen, känns bättre när jag rör på mig. Tog en lång härlig dusch å sen njöt jag av en supergod frukost å läste lite tidningar. Tänkte oxå ge mig ut på en promenix men just nu e e de värsta snökaoset här så jag skjuter på promenixen till lite senare under dagen.


Fruktsallad med kiwi, banan & apelsin toppad med keso, kanel & gojibär. Ett ägg, halv avokado och en kopp grönt Yogithe......mums...mums...mums...en underbart god frukost.

2 kommentarer:

Ulla tittar in... sa...

Godmorgon Sara! Önskar dig en go helg! Ska du göra något speciellt? Själv var jag på bio igår och såg "Marley och jag". Den var ok. Idag åker vi hem till landet och hälsar på goa vänner och imorgon söndag så kommer syrran med familj och AnneLie hit på middag. Fullt upp. Precis som jag vill ha det.

Ulla sa...

Hahaha....Nu var du rolig *L* Du vet, jag lånar gärna dina vantar. Fast vet du vad, jag har tagit med mig ett par vantar till jobbet så du får ha dina vantar ifred nu. Tror jag *L*