söndag 8 mars 2009

Några tusenlappar fattigare...

Jaha nu så har man blivit några tusenlappar fattigare....men de var nödvändigt:) Nu är byxjakten avklarad. Jag kom dock hem med två byxor. Ett par tjockare å ett par lite tunnare. Jag har alltid beslutsångest när jag ska bestämma mig så de fick bli båda, kan ju va bra och variera beroende på hur kallt de är...eller? :)

Pratade med min kära N förut å han var oxå på shoppingsugen fast han egentligen inte ville erkänna de:) Han tror att jag ska hitta en massa andra saker som jag egentligen inte behöver men jag e supernöjd med min shopping idag:
2 par byxor, ett underställ, en fleecetröja, en mössa, vantar, ett par rosa raggsockar(kunde inte motstå), en vindtät fleecejacka, solbrillor (råkade trampa sönder mina gamla), 2 sittunderlag, å ett pannband/halsduk......tror de va allt. Nej... jag glömde en röd piké t-shirt.

Hmmm....ska bli intressant vem som kommer hem med mest jag eller N. Vad tor ni?
I vilket fall som heslt så var allt mitt nödvändigt å grejer som jag kommer använda annars oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du hittade så mycket på stan. Lika gott att shoppa när man hittar kläder.