söndag 29 mars 2009

Skön lördag

Igår hade jag en trevlig hemma hos M & M, vi lagade egen pizza, snackade en massa skit å spelade kort. En riktigt nice lördag kväll med andra ord. På förmiddagen var vi nere en sväng på stan. Tro det eller ej men jag shoppade verkligen ingenting...vet inte vad som tagit åt mig.
Däremot blev det en god lunchfika på Dahls mitt nya favvofik. Jag åt först en supersmarrig räksallad med bulgur och till efterrätt testade jag deras rawfood bärpaj med cashewgrädde. Mmmmm...gudomligt god paj gjord på nån slags nötmassa fylld med hallon å blåbär. Cashewgrädden var jag lite mer skeptisk till om den var god eller inte, måste testas igen. Någon därute som har nåt bra recept på rawfood paj?

Jaha då var de söndag igen, helgerna går alldeles för fort. Ska inte klaga för mycket har ju haft en skön helg å hela söndagen är ju faktisk kvar...inget direkt inplanerat förutom en sväng förbi Ikea. Härligt å bara kunna ligga kvar en stund i sängen å mysa å bara ta de lugnt. Funderar just nu på vad jag ska äta till frukost. Är sugen på kesoplättar men då vill jag ha kanel å äpple till å jag tror dock inte att det finns hemma, får gå upp å rota i skåpet....

Inga kommentarer: