lördag 4 april 2009

Tjoohoo shoppingdax

Blev väckt supertidigt imorse av två katter och jag som aldrig kan somna om igen när jag vaknat till känner mig nu lite små seg. Tittade mig i spegel å ser helt likblek ut.
Men vad gör det, när man vänder sig om i sängen å har mysigt sällskap bredvid, solen lyser ute och jag vet att idag ska jag ner på stan å shoppa. Då kan jag gärna se ut som ett lik och vara hur trött som helst men de är ändå värt det.

Nu kurrar det i min mage å jag känner sug efter keso, apelsin och müsli med kalkon & avokadomacka. Det här känns som en bra frukost för att ladda batterierna å dra sig ner till stan. Hmm...undrar bara om jag kan få upp Mr Trött.

1 kommentar:

Ulla sa...

Lycka till med skoinköpen. Du lägger väl upp bilder på dem sen, för det blir väl fler än ett par, eller? *L*