tisdag 7 april 2009

Dags för vägning igen....

Så var det dags för tisdagens vägning igen. Jag hoppas, hoppas hoppas att jag gått ner nåt. Behöver känna att jag lyckas även om de bara skulle vara ett hekto minus så behöver jag det nu. Jag känner mig så på gång nu, har vaknat tre dagar i rad utan huvudvärk och känner mig rätt pigg. Maten har det gått så där med, har inte vart hemma så mycket å hunnit laga mat. Däremot har jag försökt att äta regelbundet hela tiden.
Nu ställer jag mig på vågen.........

Jippi !!! 88,1 kg -1kg

Det här kommer bli en bra dag. Nu ska jag ner i källaren å damma av cykeln för att snabbt kunna ta mig till gymmet efter jobbet idag. Det var superlängesen jag styrketränade, vaknade imorse å kände ett sug efter det.
Ha en bra dag, det kommer jag ha!

3 kommentarer:

Ulla sa...

Visst är det en skön känsla när vågen visar "rätt". Nu har jag prova spikmattan och jag överlevde! Det blir bra, men det är en annorlunda upplevelse och jag tror det tar lite tid att vänja sig vid den. Men absolut att jag ska fortsätta ligga på den. Ha nu en skön påsk!!!

Ulla sa...

Godmorgon! Påskaftons morgon och det ser ut att bli en strålande dag. Idag ska vi till Alingsås till goa vänner som vi firat påsk med de senaste minst 10 åren. Det blir grillpremiär för grillar alltid korv och hamburgare till lunch. Ikväll blir det påskmiddag och påskeld

Ulla sa...

Jag väntar på ett inlägg om din påsk. Ditt sms fick mig att oxå vilja sitta på en fjälltopp och njuta av solen