måndag 20 april 2009

Ny dag, nya tag, nya vanor...

Jaha då har redan måndagen gått, första dan på soppor. Hmmm...måste erkänna att de gått bättre än jag först trodde. Har ätit chockladtoffeé till frukost, chockladtoffee till lunch och grönsakssoppa till middag. Sist jag pulvrade så delade jag upp måltiderna med sex timmmar 7.00, 13.00 och 19.00 det funkade bra för mig. Mellan måltiderna har jag öst i mig vatten för att hålla hungerkänslorna borta. Tacka vet jag min sodastreamer så jag kan variera mellan kolsyrat å vanligt vatten. Haha jag har dock glömt bort hur ofta man måste springa på toa när man öser i sig 3-4 liter vatten om dan. Nu ser jag fram emot morgondagen.......mmmm längtar efter jordgubbshake till frukost ( eller jag ljuger nog bara för mig själv, försöker bara se positivt.)

2 kommentarer:

Lena sa...

Kul att du också börjar nästan samtidigt som mig. Jag har nästan exakt samma mattider som dig, andra verkar dela upp det på 6 ggr, men det orkar inte jag. Lycka till med pulvringen!!

Kram

Ulla sa...

Jag älskar oxå min SodaStream. Man blir trött av att bara dricka "vanligt" vatten