onsdag 15 april 2009

Jag funderar....

Veckorna å dagarna går så fort, förstår knappt vad tiden tar vägen. Jag har haft en helt underbar påsk i Sälen. Åkt skidor, suttit på en fjälltopp i strålande sol å ätit gulaschsoppa å våfflor å bara myst. Men nu är man tillbaka till verkligheten igen.

Igår var det ju tisdag å vägningsdax. Jag vet inte vad som händer med min kropp längre min vikt pendlar ca 1,5-2k upp å ner per vecka. Nu var det ju plus igen. Deppigt å segt. Som tur var så hade jag XV-träff igår och min coach Karin e så bra å prata med. Vi var inne lite på samma spår hon och jag om hur jag ska lyckas komma in på rätt bana igen. När jag kom hem igår kände jag mig jätteledsen och det snurrade runt mycke tankar i huvudet. Jag funderar fortfarande..... Men som tur e så finns det en underbar person i mitt liv nu som stöttar bara genom att finnas där,( du vet vem du är)

1 kommentar:

Ulla sa...

Jag kan tro att det är segt med vikten, men jag hejar på dig Sara! Du har gått ner fantastiskt mycket. Jag är så imponerad av dig och din viktnedgång. /Kram!