söndag 19 april 2009

Nu e beslutet fattat...

De senaste dagarna har de snurrat runt en del tankar i mitt huvud. Men nu har jag fattat ett beslut och hela helgen har jag mentalt börjat förbereda mig. Jag ska nämligen äta pulversoppr/Vlcd på helfart igen.
Jag har ju kommit ur banan helt på senaste tiden å nästan gått upp ca 10kg sen november, så efter att ha pratat med min coach på Xtravaganza så kom jag fram till att pulvra igen men bara 4 veckor denna gången. Jag har själv vart emot de och egentligen bara velat köra pulver en gång och sen fortsätta gå ner genom att äta mat å träna rätt. Men nu behöver jag den här extra lilla kicken på vågen för att känna att jag kan och för att komma in på rätt spår igen. Det känns fruktansvärt jobbigt, nervöst å motigt denna gången men jag vet att jag kommer att lyckas.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Jag hejjar på dig Sara, du klarar det!! kramar från Annelie på Björnen
nu får du blogga oftare så jag vet hur det går för dig ;)

Ulla sa...

Även jag hejar på dig, Sara. Så då är vi två som vet att du kommer att klara det! Kram!