lördag 19 september 2009

Lördag morgon

Vakande mega tidigt i morse vid sex å kunde inte somna om, Gick upp drack lite vatten, hämtade mp3 och lyssnade på mental träning.....skönt. Jag känner mig alltid extra motiverad efter att jag lyssnat. Nu har jag satt upp mitt nya mål: "Jag Sara väger 75 kg den 31/3 2010". Sen har jag självklart satt upp små delmål på vägen.

Pulvringen har funkat okej den här veckan men det är tufft och segt. Träningen däremot känner jag mig riktigt nöjd med. Promenixat, cyklat och styrketränat och lyssnat på MT allt enligt min plan.

Nu börjar jag känna mig sömnig å seg ska försöka blunda en halvtimma innan det är dax för en promenix ner till stan för lite shopping med Malin. Ikväll är det dags för Wii kväll med Malin å Martin. Med Wii tränar jag verkligen hela kroppen upptäcker en massa nya konstiga muskler som jag har träningsvärk i dan efter och så är det bara så kul inget jobbigt.

3 kommentarer:

Filibabba sa...

Hej Sara! Jag tänkte meddela att du blev den lyckliga vinnaren i min tävling om en varucheck på den nya Bravo Friscus-juicen! =) Maila mig din adress, så att jag kan skicka checken till dig! =)

Filibabba sa...

Här är min mailadress förresten:
filibabba@hotmail.com

Ulla sa...

Grattis till din vinst! Men var är du Sara. Hur har drickandet gått denna vecka? Nyfiken