onsdag 7 oktober 2009

Den där dumma spärren...

Våran dator kraschade för ett tag sen och då märker man hur beroende man e av att ha tillgång till dator och internet. Nu tack å lov är den fixad.
Här rullar allt på, jag har börjat äta igen efter några veckor på pulver gick ner ca 7 kg. Men nu är det mat och träning som gäller. Jag har ännu inte kommit igång så regelbundet som jag vill med träningen. Känns lite segt att alltid träna på XV å göra samma sak hela tiden. Jag behöver nåt nytt.

Men då sitter den där dumma spärren kvar i huvudet på mig. Det tar emot att gå till nåt gym" för där e ju alla pinnsmala å kommer bara att glo på tjocka mig..." Jag vet ju att det inte är så och jag vet att jag inte längre är helt gigantisk har ju gått ner 30 kg......men den där dumma spärren finns kvar. Dock har jag kommit ett steg närmre att ta mig över den....i söndags köpte jag ett kort på Sportlife. Hmmm... nu ska jag bara ta mig dit oxå, känns läskigt......men jag ska klara det!!

P.S Jag har bokat tid med en PT för att få genomgång i gymmet D.S

Inga kommentarer: