torsdag 10 september 2009

4 dagar med pulver

Oj, vad dagarna går snabbt. Har nu klarat 4 dagar med pulver...puh. Det har gått bra förutom ett litet snedsteg igår då det slank ner lite matigt, men jag var snabbt på med pulver igen. Idag har vart den tuffaste dagen då jag kännt av ett stort sug under hela dagen. Var jättenära att ta en halv ostmacka på jobbet idag, så så nära att den slank ner. Men jag lyckades avstå !!

Rörelseglädjen och den mentala träningen har oxå gått bra. Ligger dock efter med en promenad den här veckan. Igår tränade jag styrketräning på Xtravaganza å shit vad segt det var och hjälp var snabbt man tappar muskler. Orkade inte alls lika mycket vikt som tidigare, så det får bli mitt mål att komma upp i samma vikter som förr. Funderar på att styrketräna imon efter jobbet men då måste jag ta bilen istället för cykeln.......

Nu ska jag iallafall ta och inta dagens sista mål....blåbär eller chockladshake....hmm vad ska jag ta?

Inga kommentarer: