söndag 6 september 2009

Hej igen....

Nu e jag tillbaka och bloggar igen. Det är bara å erkänna med en gång att viktminskningen har gått käpprätt åt skogen under våren å sommaren. Känner mig mega deppig över det här. Har gått upp ca 10 kg och tappat träningen totalt. Varför det blivit såhär finns det många orsaker till men nu ser jag bara framåt. Bloggen kommer få vara min dagbok där jag ska skriva ner mina mål varje vecka, vad jag äter, tränar m.m. En rolig sak mitt i allt elände är att jag har blivit sambo med världens bästa N.

För att komma igång igen behöver jag den där lilla kicken, så från och med i morgon börjar jag pulvra igen för att gå ner några kilon snabbt. Mitt mål är att käka soppor minst 4 veckor.

Mina mål v. 37

Mental träning: spår 3 måndag, tisdag, torsdag, lördag
Rörelseglädje: promenad minst 30 min 5 dagar i veckan

Nu ska jag gå å ladda inför imorgon....


1 kommentar:

Ulla sa...

Sara! Vad glad jag blir över att du börjat blogga igen. Jag hejar på dig!!!