fredag 29 maj 2009

Jag é lycklig

Jag e fortfarande hemma från jobbet fast förkylningen börjar gå åt rätt håll. Sover skitkasst är supertät å vaknar av mina egna snarkningar och så har jag en skitjobbig torrhosta. Självklart får jag värsta hostattackerna på natten. Men vad gör det, när man vänder sig om i sängen å ser världens goaste N ligga där å sova så sött. Till slut lyckades jag väl sova några timmar och när jag vaknade så kände jag N:s goa mjuka armar om mig och jag bara kände ett sånt lyckorus i kroppen. Jag har en underbar fredag å se framemot.
Solen skiner å de e varmt, ska på tjejträff i kväll och sen bär det av till Skåne sent ikväll.

Dagens lunch blev rester från gårdsgens middag. Fiskfärsburgare panerade med solros och pumpafrön, rostade rotfrukter och en stor sallad med sweetchilisås.



1 kommentar:

Ulla sa...

Ha en skön helg i Skåne!
Kramar