tisdag 5 augusti 2008

Tiden går fort

Oj, det var längesen jag skrev nåt. Dagarna går så fort.....först var det ju jättevarma dagar och det enda jag orkade då var att ligga vid stranden och slappa och sen bar det iväg några dagar till Mia i Småland och nu sitter jag hemma i lägenheten igen och har precis avklarat min andra jobbdag efter semestern......det känns segt. Skulle lätt kunna vara ledig i fyra veckor till.

Hur har det gått med vikt och träning.....hmmmm si så där. Just nu har jag startat en femveckorskur med Xtravaganza igen bara för at få en kick efter semestern. Jag gick nog upp en fem kilo under sommaren så nu får det bli ordning och reda igen. Det här med pulver är ju inget jag tänkt hålla på med från och till för det är ju inte ett nyttigt sätt för kroppen att tappa så mycker kilo på kort tid. Men det ger mig iallafall en spark i baken att sätta igång........
Att skriva ner vad jag äter varje dag blir ju lite enformigt just nu så jag har tänkt att fokusera på min träning. Mitt mål är att styrketräna 2 ggr i veckan och göra minst en timmes promenad i veckan. Jag ska försöka gå minst en 25 min på min rast men det får bli mer som bonusträning.

Nu börjar det kurra i magen.......vilken smak känner jag för idag......det får nog bli sparrissoppan.

Inga kommentarer: