måndag 11 augusti 2008

Måndagar

Måndagar är aldrig nån kul dag, segt att gå upp och man vet att man har en hel vecka framför sig. Det bli inte bättre av att vi arbetar till sju varje måndagkväll, så nu har jag nyss kommit hem efter att jobbat ett långpass 6.30-19. I vanliga fall brukar jag vara helt slut då men nu känner jag mig pigg och fräsch ikroppen men trött i ögonen. Känner mig sugen på att gå ut och gå, men sitter här med mina blåsor.

Den inplanerade promenaden på jobbet idag blev inställd. Prövade att ta på mig mina skor men det gick inte sved och gjorde ont på hälarna kunde inte ta ett steg så det blir till att vila fötterna en dag eller två. Det är bara så irriterande när jag väl är på gång och kännner mig motiverad till att träna.......men ser framemot en svång på gymmet imorgon.

Inga kommentarer: