söndag 17 augusti 2008

Fullspäckad lördag

Igår hade jag planerat att simma men istället blev det en tur till Ullared. Köpte inget speciellt men ändå gör man av med några hundralappar. När vi kom hem hann jag slänga i mig en shake och sen in till stan för att klippa mig. Jag har hittat världens bästa frisör. Sist jag var där tappade jag rätt mycket hår och det kändes ju lite oroande. Min frisör är så himla go och omtänksam, ringde bara för att höra hur det var med mitt hår osv. Nu var det tyvärr sista gången på länge som hon kan klippa mig för hon ska snart ha barn. Lycka till Sandra. Vem ska jag klippa mig hos nu? Hoppas Andreas på Studio K är lika bra som Sandra.

Efter att ha vart igång hela dan var jag rätt slut när jag kom hem så det blev en videokväll med "27 dresses", kan varmt rekommendera denna film.

Inga kommentarer: