söndag 10 augusti 2008

Regnet det bara öser ner...

Igår var det en trevlig kväll hemma hos M och J. Det blev en hel del prat om viktminskning då de också håller på att kämpa för att gå ner x antal kilon. Jag beundrar verkligen dom. M har gått ner ca 10 kg och J ca 20kg. Dom är helt grymma, har ändrat om hela sin livstil utan att egentligen göra så där jättemycket. Slutat med godis, kakor, läsk och så promenerar de ca en halvtimme varje morgon. Det låter ju så himla enkelt, eller hur?!
Till jul har vi satt upp ett mål och om vi alla tre nått vårt mål då så ska det firas!!!

Idag skulle jag och Malin till Skatås för långpromenix, hade verkligen sett fram emot det, men regnet bara öser ner det känns ju inte allt för lockande att ge sig ut......Ja, jag vet det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Det är ju just det, jag behöver införskaffa mig ett par regnkläder.

Hoppas det blir uppehåll till eftermiddagen annars får det bli en kortare runda här hemma.

Inga kommentarer: