lördag 9 augusti 2008

Shoppingdags

Idag har det vart shopping i stan med Malin och hennes lillacharmtroll Hugo. Det var längesen jag var inne i stan och bara shoppade. På listan stod det ett par bra skor att promenera i, men hittade inga utan kom istället hem med en tröja och ett linnefrån Peak + lite annat småkrafs.
Det är farligt att släppa lös mig i en klädbutik, för nu när jag gått ner 20 kg så kan jag börja handla på vanliga storlekar (inte i alla affärer än..) så då är det ju riktigt kul å shoppa när kläderna passar. Nu är jag hemma och vilar benen en stund innan det är dags för en mysig hemmakväll hos Maria och Jonas.
Första arbetsveckan avklarad och nu är man igång igen. Träningen denna vecka har hittills blivit som jag tänkt mig.
Måndag: styrketräning
Torsdag: styrketräning
Lördag: bonuspromenad hem från stan 30 min
Söndag: långpromenad med stavar

Inga kommentarer: