lördag 26 juli 2008

Vilken värme



Det är varmt.......

Ja, ja vet man ska inte klaga men igår var det lite för varmt för mig. Jag orkade inte mycket igår. Först blev det en sväng ut med båten och badade 22 grader havet, perfekt. Det sköna med att åka båt är att det fläktar så man känner inte av hur varmt det är och heller inte hur mycket solen faktiskt tar. Idag har jag typ lilarosa axlar, så det får bli till att hålla sig i skuggan idag.

Hur går det då med maten? Hmmm... ärligt talat så är jag inte så där jättehungrig när det är så varmt så jag orkar inte planera utan det får bli som det blir de här dagarna. Jag äter min gröt till frukost och den står man sig rätt länge på tycker jag. Dem som läser här ni tror väl att jag bara käkar gröt och det gör jag rätt ofta men idag blir det hallon och avokado-smoothie till frukost.

Inga kommentarer: