tisdag 12 maj 2009

Jag har verkligen inte uppdaterat här på länge, tiden går så fort. Just nu händer de inte så mycket kul när man käkar pulver. De här veckorna har varit hemska......konstant hungrig och tänker på mat hela tiden. Ja vet det låter helt sjukt! Förra gången jag pulvrade var jag aldrig hungrig kunde till och med glömma av å äta ibland.....men den här gången e så tuff. Det är väl lika bra å erkänna att jag har fallit för frestelsen å fuskat ibland. Idiotiskt jag vet. Kommer aldrig riktigt in i ketonfasen så varför pina sig själv egentligen? Nu är det bara en vecka kvar på pulver men det lutar åt att jag ska försöka köra ytterligare en vecka, då jag inte gått ner så mycket som jag hoppades på pga mitt lilla fuskande.
Träningen har det vart lite si å så med men känner nu att den är på gång. Ska försöka å inte sätta upp för höga mål utan minst en promenad på 30 min om dagen så e jag nöjd. Den här veckan har jag en hel del träning inbokad:
Måndag: Styrketräna
Tisdag: Core
Onsdag: Promenad
Torsdag: Styrketräna

Nu ser jag framemot kvällens XV-träff. Idag handlar det om rörelseglädje å vi ska träna core med Karin. sist jag tränade med henne kunde jag inte gå på en vecka, hade värsta träningsvärken. Vi får se hur kroppen mår efter ikväll. Återkommer med viktresultat å träning ikväll.

Inga kommentarer: