tisdag 12 maj 2009

Nytränad

Sitter nu i soffan nytränad, nyduschad å nypulvrad. Som vanligt så var Karins core pass ett riktigt mördarpass....får se imorgon hur mina mag- och rumpmuskler mår. Hihi, hoppas bara inte jag får nåt skrattanfall för deär så jobbigt å skratta med träningsvärk. Men de var ändå ett skönt pass som vi avslutade med avslappning å lyssnade på mentalträning, höll nästan på att somna.

Sen så var det ju också vägning ikväll och jag måste ju vara rätt nöjd med mig själv ändå. Jag som hade trott på ett plus eller möjligtvis att jag låg still blev glatt överraskad -1,1kg. Jag kan ju inte klaga med tanke på lite fuskätande. På tre veckor har jag gått ner totalt ca 8 kg

Dagens vikt 12/5-09: 84,5kg 38%fett

1 kommentar:

Lena sa...

Grattis!! Jag har gått ner 7,5 kg på 3 veckor utan att fuska, så ditt resultat tycker jag är strålande!!