söndag 14 september 2008

Nystart

I torsdag hade jag första träffen med min coach inför Lifetime. Hon är verkligen så motiverande, vi pratade om hur det har vart hittills men framför allt såg vi framåt. Jag fick göra en ny målplanering och vi pratade om vad jag ska göra för att komma dit. Jag fick även sätta en ny målvikt: "Jag Sara ska väga 75 kg den 1 mars -09" Detta var det svåraste för mig, så lite kan jag inte komma ihåg att jag nånsin vägt.

Så nu blir det en nystart för mig. Idag började jag på helfart igen och det ska jag göra i minst 2 veckor.

Mina mått 12/9-08
Vikt: 94,6 kg
Fett: 42,4 %
Fat mass: 40,1 kg
Midje mått: 112cm

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Sara. Kul att se dig på min blogg så jag måste ju se din! =)
Vi vägde nästan exakt lika mycket den 12 september. Coolt. Känns underligt men skönt. Är det fortfarande bara 2 veckor helfart för dig?? Kram Åsa på hennessommar.bloggagratis.se