söndag 31 januari 2010

Ytterligare en vecka avklarad

Nu har jag klarat av ännu en vecka med pulver. Bara två kvar. Den här veckan har även träningen vart på topp. Tränade styrka söndag, tisdag och vågade mig på ett gruppträningspass spinning 30 min. Jag är oxå himla sugen på att promenixa men det är bara rena isgator här hemma. Å jag är verkligen som bambi på hal is. Funderar på att skaffa broddar el. liknande. Den här helgen har jag vart i ett riktigt vinterlandskap i Skåne. Här i skogen har det inte blitt nån is på väggarna så igår blev den en promenad trots kylan, skönt!


Snart bär det hemåt Götet igen och jag är sugen på att träna ikväll men vi får se om jag hinner.
Annars har jag planerat in träningen så här under veckan som kommer.

Tisdag: Styrka
Torsdag: PT-träning
Söndag: Spinning

5 kommentarer:

Ulla sa...

Vilken härliga vinterbilder du visar! det ÄR mycket snö nu. Ha en go helg!

Pärlan sa...

SV: Åh, tack så jättemycket! :D Jag ska börja följa din blogg! :) Hoppas det går bra för dig! :) Kram

Susann sa...

kikade in och vill önska en trevlig dag .
Kram

Shavi sa...

I love sweden <3

Tommy sa...

Jag ville bara berätta att jag är med och tävlar om ett mineralsmink-kit hos Helen på hiilen.blogg.se (check her out!) åt min underbara sambo!
/Tommy