fredag 11 januari 2008

Födelsedagsfirande

Under julen fyllde jag trettio och idag på jobbet blev jag firad av mina kollegor. Jag anade ingenting utan skulle som vanligt gå in i personalrummet på fredagsfika när alla var där och började sjunga för mig och jag fick en jättefin blomma och två ljusstakar. Sen var det också jättekul att mina gamla kollegor från en annan avdelning också kom. Jag blev verkligen super överraskad. Så idag blev det tårta , det första onyttiga jag ätit på hela veckan.
Efter jobbet hämtade min mamma mig och vi skulle åka och röja i mormors lägenhet sen var vi helt slut och till middag fortsatte jag med onyttig pizza. Men , men imorgon är en ny dag med nya tag, jag ska inte låta detta få bli ett bakslag som tidigare.
Nu ska jag fortsätta kvällen med Lets Dance!

Inga kommentarer: