torsdag 8 november 2007

Mc Donalds

Idag har vart en sån där dag där ingenting blir som man planerat. Började morgonen med promenad till jobbet ca 25 min var verkligen skit segt i benen. Glömde förbereda och ta med lunch och självklart var det soppa på jobbet som inte var direkt min favorit. Började bli hungrig igen vid två. Hade inget mellanmål med mig eftersom jag slutade halvtre tänkte jag äta när jag kom hem........men kom inte från jobbet förrän halv fyra, var vrålhungrig när jag gick hem. Väl hemma ekade det tomt i kylen en halv kesellaburk hittade jag som jag åt tillsammans med lite hallon. Funderade på vad jag skulle handla och laga men då kom jag på att jag var tvungen till att åka hem till mina föräldrar och fixa en sak till imorgon. Pappa hämta upp mig och så åkte vi och fixade lite grejer. Vi var lika hungriga och smågriniga båda två så vi hamnade till sist på Mc Donalds, har inte ätit där på en evighet. Så nu sitter jag här framför datorn proppmätt och nästan lite äcklad efter hamburgaren, smakade inte alls gott. Ser fram emot en ny dag imorgon......

2 kommentarer:

lumumma sa...

Vet hur svårt det kan vara att planera maten. Och vissa dagar blir allt fel. Ändå är det värt det att fundera ut på ett ungefär hur ens matdag ska se ut, även mellanmål. Det är så lätt att halka dit annars. :P Hoppas att du får en skön helg!

Anonym sa...

Prova quinoasalladen på Mc-Donken nästa gång, den är helt ok, inte jättespännande men man blir mätt av den och den är ett bättre alternativ än hamburgarna.